Kitekat kassikonservid!

Seekord võtsime testimiseks ette Kitekat'i kassikonservid. Ostsime kaks nelipakki, millest ühes oli sees 4 erinevat maitset ning teises 2. Samuti ostsime eraldi ühe kanamaitselise, kuna ma polnud kindel, kas linnuliha oma ja kanaliha oma on sama või mitte. :D

Esimeses kausis on näha kalkunimaitseline konserv, mida sõi Blacky. Minu arvates oli tegemist täitsa sarnase konserviga Friskies omadega. Isegi lõhn on sarnane.

Siit on näha kanakonserv, mille ostsime eraldi pakina. Samuti täiesti tavaline.

Küülikuliha konserv oli ka minu meelest üsna tavaline. Aga Villule maitses see väga!

Aga järgmisel pildil näha olev lambaliha konserv oli nüüd küll midagi erilisemat. See lõhnas täpselt nagu päris praetud liha. Reaalselt. Ja väljanägemine oli sellel ka teistsugune-palju tumedama tarretunud osaga. Mõtlesin, et see võib olla parem ning andsin selle Tupsule, kuid tema sõi ikka ainult selle tarretunud osa ära ja ülejäänud jäi alles.. Järelikult nii hea asjaga siiski tegemist polnud. Ja Villu sai ülejäänud mõnusasti ära süüa.

Siin kausis on tegemist linnulihakonserviga, mis oli ka täiesti tavaline.

Ja viimaseks tuunikalakonserv, milles oli väga palju seda tarretunud osa aga see lõhnas täpselt nagu päris tuunikala konserv, mida endale olen ostnud. Ainult väljanägemine on erinev..  Samas olin selle lõhna üle väga üllatunud, sest eelmine kord testitud Friskies kalamaitselised konservid lõhnasid küll väga hullusti. Lausa nii, et hiljem kööki minnes, oli see ebameeldiv lõhn seal ikka veel alles. Nende puhul nii polnud.

Kokkuvõttes on tegemist täiesti tavaliste odavamate konservidega, mida meie hoiukodu kiisud küll söövad, kuid parema toiduga harjunud kodukassid neid arvatavasti ei armasta. 
Kui lugeda pakendilt konservide koostist, siis sisaldavad need liha 4%, mis on üsna levinud number toidupoes müüdavate konservide seas. 
Isiklikult ma arvan, et mina neid enam ei osta, kuna Tupsu jällegi ei söö neid. Kuigi see lambaliha oma tundus väga huvitav, võrreldes teiste maitsetega, kuid ma pole kindel, kas seda väljaspool nelipakki ka müüakse.Samuti ei meeldi mulle see ,et kalamaitselises pakis on ainult kahte erinevat sorti konserve. Minu arvates peaks õige nelipakk ikka nelja erinevat sisaldama. 
Kitekati krõbinatega on mei kogemusi eelmisest suvest, kus andsime neid Tupsule enne kui otsustasime talle kvaliteettoitu andma hakata. Ta küll sõi neid enne, aga kippus toitu järele jätma ning isu oli väga väikseks jäänud. Pärast kvaliteettoidu maitsmist ei võtnud ta neid Kitekati krõbinaid enam suu sissegi ning pidime peaaegu terve kilose paki lihtsalt prügikasti viskama, kuna sellel ajal polnud meil ühtegi teist kassi peale tema. Nii et ega need krõbinad Kitekatil nüüd ka just väga kiiduväärt pole. Aga võib-olla lihtsalt oleneb kassist. :)

Kui võrrelda neid Friskies konservidega, siis on Kitekat ikka natuke parem. :)

Comments